فکرمیکنم دیوونه شدم..باخودم خیلی حرف میزنم..
حالا خداروشکرخودمودارم که باخودم حرف بزنم ونگران نباشم ازاینکه مزاحمم..
آبجی سحر نوکرتم من توروجز همه حساب نمیکنما توبرای من جدای همه ای..
درکت میکنم خواهری..
کاش امروزم زودتمووووووم شه
تاريخ دوشنبه هجدهم بهمن ۱۳۹۵سـاعت 16:42 نويسنده سحر وساره| |
فقط خودمون دوتا...ما را در سایت فقط خودمون دوتا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15